Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Monday, June 1, 2009

lalalalala......


hmmm... 1st time dapat naik vespa nih (sambil tgn haku ni melambai2 ala miss universe gitu)... sonok gak jln2 di pg yg tenang dan indah ini sambil mencapai BLOGGER AWARD nih... ekceli las wek lagik pn s suh haku kutip benda ni dah, tapi kerana mase betol2 cemburu ngn haku, aku x nak la gaduh ngn masa kan.... so sorokkan dulu award ni...

1-copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda
saya telah melakukan nye dgn cemerlang cik puan..... TQ.. TQ..
2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?
org yg bg award ni ialah pn s (yg tlh disebut di ats) iaitu org yg tlh mybbkan dirinye dipanggil baik hati sbb bg saya award ni : PUAN SHARIFAH NAFISA SYED HUSSIN atau name artisnye ialah SYIFA. Syifa???? dia ni kwn aku kenal mase diploma.... then kwn2 smpi skg... dia ni la penggerak aku suh wat fs la fesbook la blog la... dan suh aku hapdet akaun2 yg aku ado tuh... (tapi kekedg aku suh dia je yg tolong hapdet kan... hahaha... tenkiu2)
3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).
aku sbenanye tgh tensen ngn thesis yg x siap2 lg nih... (bole ke ni dikira fakta/hobi diri sendiri ek??)
4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka diblog anda
ermmm...... aku rase kan, aku nak jd penjual ikan (selfish) la... x mo bg sesape... hikhikhik

2 comments:

  1. hoh yela.. aku tukang hapdet segala mala account ko.. tp fesbuk ko tetap tak hapdet tau!

    ReplyDelete
  2. cekgu... saya x study lg la... x sempat... si mase ni... asyik cemburu je ngn saya

    ReplyDelete