Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Monday, June 8, 2009

hari penamatan zaman bujang

2 mgu nih penuh ngn jemputan kawen kengkawan.... sumenye nak tmtkan zaman hoohaa mereka... lg2 la tgh cuti skola, so semua berebut2 nak pilih trkh.... oleh kerana terlalu byk sgt jemputan, makanye aku telah menyinggahkan diri ke kenduri2 yg sempat je la... yg aku x g tuh jgn berkecik ati atau mkn ati ulam jantung plak ye... cume kaki x kesampaian.
kepada semua kengkawan yg melangsungkan kawen diorg nih... aku ucapkan selamat pengantin br, smuga berpjgn ke akhir hayat kalian.
kat bwh ni adalah di antara kad kawen kwn2 yg jemput aku. ada lagik sbenanye... tapi aku da x ingat terselit kat ne.... hehehehe


tarikh: 070609
tempat: shah alam
pengantin: fatahah (cet) & khairul ikma (atan)
-aku g-


tarikh: 060609
tempat: gurun, kedah
pengantin: syalwana (k.wan) & zairul
-aku x g-
tarikh:060609
tempat: selayang
pengantin: syida & abd. mutalib
-aku x g-
tarikh: 060609
tempat: sg besar
pengantin: farhana (ana ziha) & husni
-aku g-
tiada dlm gambar
tarikh: 060609
tempat: sg hj dorani
pengantin: rafidah (k.da) & ridwan (nyat)
-aku g-
tarikh:310509
tempat: selayang
pengantin: elem & helmi (pak mat)
-aku x g-
tarikh: 310509
tempat: meru
pengantin: wahida & azrin
-aku g-
tiada dlm gambar
tarikh: 310509
tempat: kapar
pengantin: nazia & husband
-aku g-
tarikh: 300509
tempat: kuala kubu bharu
pengantin: nurul wahidah & asrol sany
-aku g-
skg ni lyn kenduri kawen membe je la dulu......

2 comments: