Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Wednesday, May 27, 2009

kuat ke ringan ek?

sebelum2 ni kite da tgk karakter2 yg dilihat dari sudut tarikh lahir kan.... so arini kite pindah sket la... kite tgk plak, drpd tulisan seseorg... mcmn plak karakter nye.

kite pecahkan kpd enam bahagian ye... arini kite chapter yg pertama... ok?


Yg Pertama : Tekanan

i. Tekanan yang kuat

Seseorang yang menulis dengan kuat tekanannya sehingga berbekas di bahagian belakang kertas.· Sihat, cergas, pantas dan sedikit agresif

ii. Tekanan yang ringan

Seseorang yang menulis dengan lembut dan ringan dan tidak berbekas.· Kurang bertenaga, kurang sihat dan mudah sakit




setelah aku bace yg ni kan.... aku terpikir gak... kdg2 aku menulis ikut keadaan, mood, emosi pada mase tuh... x de la sepjg tahun tuh sama je.... jap2 kang tekan kuat sket.... jap2 kang tukar plak jadi ringan je tekanannye... jadi aku rase.... ok la kot apa yg di ckp kat kat atas tuh...

pasni kite akan sambung utk chapter seterusnye ye.... jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment