Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Saturday, June 13, 2009

Gen2 oh Gen2


aduyai.... melabur la di pusat servis eon ari..... ari ape ek??? ha... ari rabu (10/06/09) 2.30ptg appoinmentnye.... (TQ bos bg i kuar jap g betolkan perkara dibwh tuh hehehehe....
benda ni kan, kalo msk yg ni da 2x rosak.... hmm.... power window kete rosak lagik.... anak buah aku yg tomei telah menahan tingkap tu dr ditutup.... mase tu kitorg nak g jhr balek kg (bln bape ek??? da lm da aku rs....) maka nye tingkap tu terlepas dr pegangan idup dia la.... x leh nak adjust trn naek da. aku wat x tau je la dulu sbb bukaan nye x sampai 1 inchi pun... so biar je la tgkp tu begitu. tetapi... lama kelamaan, bukaan nye semakin membesar... ati aku da makin x sedap dan akhirnye aku terpakse bwk gak kete ni g 'hospital' jumpa'doktor'

inila regulator yg kene tukar jgk... aku ingat leh escape. suh diorg naekkan je pastu nak lock... tp hampa. sbb 'doktor' tu ckp, nak naek trn pun x bole....
kenela jugak melabur kat situ.....
TOTAL = RM 95... bape sen tah. rege regulator tuh RM59 warranty 6 month r 10,000km which come 1st la.
skg sng ati bile nak park kat mn2... da x ternganga da tingkap ku....

2 comments:

  1. aku ganti bendalah tu 3-4 kali untuk cermin2 aku.. tp sume free sebab dlm warranty.. asal servis je tukau.. asal servis je tukau..

    ReplyDelete
  2. la... ko ni kan... mmg mcm ni ye... tukar sebelum rosak la ye

    ReplyDelete