Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Thursday, June 18, 2009

yummy........



indah sungguh dunia pabila dpt menikmati raja buah ni.....
wah......... (dgn rase puas ati di dada)
tq kak zuriati (my SIL)... aku tlg kecekkan utk dpt buah lebih,
tapi dia yg byr for the durian........ hehehehe
beli kat pasar malam ari sabtu ari tuh
rezeki alhamdulillah...
dpt la si raja buah yg amat sedap, manis, pahit, lazat, mantop sekali....
juz amik yg group 3 biji 10 hennget je...
mintk tlg si tukang jual yg pilihkan sbb abg selaku yg expert utk memilih tidak hadir...
tgh pilih2 tuh, si tukang jual cube utk mempromote kpd aku spy amik durian jantung dia...
promote2 punye promote, akhirnye dia yg termakan ngn
kata2 manis tebu di tepi bibir aku ni lalu memasukkan
durian jantung(terlupa nak amik gambar nye sblm mkn... x tahan da)
itu ke dalam plastik aku... 1 for F.O.C...
sedg proses pilih memilih ni... dia ckp2 lagik kat aku suh amik lebih plak..
ckp punyer ckp... tadaaaa.... dpt lagi sebijik for F.O.C..
yeyeyeyeye...... sumenye ada 8 bijik raja buah...
keenakan yg x dpt dilupakan la...
tq to si tukang jual raja buah sbb pilihkan yg mantop2 utk kami
dan juga buah yg F.O.C tuh... *wink


*sape ader pokok durian???
ajak la saya melawat ke rumah kamu ituh...
(sambil menutup muka yg malu2 arnab)

2 comments: