Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Friday, May 15, 2009

menabur duet ke jusco

pagi yg ngantok sbb smlm balik dr beshopping kat jusco bkt tgi.... yahoooo....... tq to duta jusco x terlantik yg menyebarkan iklan ke serata alam... hikhikhik...
inilah kad yg telah ku gn smlm bg mndptkan hrga2 yg menarik itu.... buln 7 ni due date nye... (nasib baik aku check dulu bile bc iklan dr duta tu)
mmg da lm tgu kalo ada j card day ni. tp slalu mase amat la x mengizinkan. slalu bile j card day mesti ada catering ke... kene o.t ke.... dan pelbagai lagi la kengkangan. so smlm rezekinye ada, maka aku telah mengsms ke kwn aku (ed-kwn sekolah S5) utk sama2 menyertai aku menaburkan duet bagi memenuhi peti besi jusco tuh... dan dia bersetuju.... ye ye....


inilah kwn yg aku ckp tuh... ekcelli gmbr ni kitorg amik slps kua dr jusco.. hehehe... lepas seronok dpt brg br teringat nak amik gmbr... TQ ed temankan aku (tapi dia blanje sama je mcm aku... msti mak dia bebel sbb td mase nak kuar ckp xde duet... hahahaha....)


sampai2 je kat jusco, kwn aku si ed tu trus ajak masuk summit kedai kasut dlm jusco tu... kat situ diorg bg 10% diskaun utk j card holder... aku x bape fokus la kat kedai tu sbb bkn dlm brg yg ku ingini kan... so ed je yg beli kasut kat situ


kitorg meneruskn tujuan utama iaitu msk ke jusco shop... SERANGGGGGG!!!!!!


memulakan pengembaraan pukul 7. 30 dan selesai pd jam... mgkn da dekat kul 11 la kot, sbb mase nak kua redeem voucher, roller shutter tu da ttp setengh da.. huhuhu...
berikut adalah beberapa tag harga asal pembelian brg2 aku...

diskaun 20%


diskaun 20%




diskaun 20 %




best buy


4 helai baju yg dicekup.... plg suka wane puteh tu sbb fancy, kedua itam sbb elegance, ketiga sbb pale pink sbb best buy amik je, keempat sbb corak dia... hehe....


diskaun 70 %

diskaun 70 %
diskaun 70 %


slua yg semestinye akan dipotong kakinye krn terlebih pjg... diorg ni bemurah ati bg aku lebih2 kain plak.... kuikuikui.....

wallet yg harus dicari ganti... (smpai bos aku tegur da... huhu...)

diskaun 20 %
cekau je sbb da ponek da......


collection drpd duet ni telah diserahkan kpd peti besi duet Jusco.....


kerana jasa kami memenuhkan peti besi mereka, mereka telah menganugerahkan 4 tiket voucher... TQ2... (tapi lg dua aku da bg kwn aku da....)

selepas bepenat lelah di dlm jusco tu, kami telah memergikan diri ke ANDALAS CORNER (klik kat sini look for Andalas Corner, Klang (Halal) )

aku amik teh o ais limau n nasi grg cina n ed plak amik sirap bandung n nasi grg kg (sori pic x sempat amik sbb lapa sgt, mknn sampai terus mkn)...

suggestion: aku rs tgk dr presentation kedai dia, mknn yg bes mesti western food dia n sizlg2 kot... tapi smlm terslh pilih menu.. so x bape bes la... tgk la nxt time dtg lagi kot...

selesai la pengembaraan aku n ed di dlm jusco sempena j card day itu. aku anta dia balik umah... and aku sampai umah tepat 12 tgh mlm... loceng cinderella pun bebunyi...

SEKIAN TERIMA KASIH

kpd sesiapa yg ada info psl sale apa2 di mana2... silala kemukakan ye... saya suke...

2 comments:

  1. berjaya gak ko akhirnya membayar zakat ye.. tahniah2.. mana bantal ngan comforter aku yg dijanjikan?

    ReplyDelete
  2. owh owh...
    aku telah melupai diri smlm... jadi perihal org pun aku da lupa la...
    so tgu nxt la plak ye.. hikhikhik

    ReplyDelete