Selamat Datang... Anda Kini Berada Di Zon Selamat...

Blog ni ditubuhkan adalah sekadar sesaje ati ini yg sekurang2nye adalah bole menjadi sbg cerite saya kelak... smua cerite2 dlm blog ini adalah bacaan umum (U) dan tiada unsur (SX) mahupun (PG)... dan lagi tiada neat utk menjthkan... menyakiti... atau seangkatan dgnnye... jika ada tersalah bhs sile beri tunjuk ajar ye...

Friday, April 3, 2009

tekanan - pressure - stress

tekanan - pressure - stress
adakah itu perasaan yg same?

02/04/09 (1700)

Boss: ct, tomrw u kene masuk keje 0700 - 1900 ye
Aku: ermm.... baikla (membuat muke yg x bape puas ati)
Boss: nnt i bagi u OT la
Aku: ye baikla... (tetapi dgn ati yg x suka)

owh tidak..... walaupn bos suh aku dtg kul 7am tapi aku telah mendtgkan diri kul..... kul bp ek tadi??? kat kul 8 kot.... biala dia nak ckp ape pun, yg penting aku ngantok sgt sbb smlm pun suh aku OT gak... mane bole ini macam (dgn dialek india Mr Balan-boilerman tmpt aku keje)

No comments:

Post a Comment